HMLbedding levert goede nachtrust

HMLbedding levert goede nachtrust

hml bedding

Wij leveren goede nachtrust 

Niets persoonlijker dan een bed. Iedereen die tijdens een weekendje weg, een vakantie of  een zakenreis weleens in een ander bed geslapen heeft weet dat. Ineens realiseer je je dat jouw matras thuis lekkerder ligt, of misschien juist aan vervanging toe is. Het is de persoonlijke ervaring die je daar bewust van maakt.    

Slaapzekerheid 

“Ik ben oprecht van mening dat je in een beddenzaak alleen kunt selecteren wat niet bij je past. Wat je echt niet lekker vindt liggen is snel duidelijk. Wat je wél prettig vindt liggen moet je vooral thuis ervaren. De kennis en ervaring van de adviseur helpt daarbij om je te behoeden voor het kopen van een te hard of te zacht matras. Daarom is het belangrijk om voor een speciaalzaak te kiezen met een collectieopbouw waar je de verschillen duidelijk kunt voelen. In een zaak waar je alleen hard, zacht en medium hebt, weet je zeker dat je voor medium gaat.

Wij maken het onszelf wat dat betreft moeilijk door heel veel nuances aan te brengen. We vragen daarmee van onze klanten iets meer aandacht en tijd, en om open te staan voor het advies dat ze krijgen. Met onze retailers geven we zelfs een ‘slaapzekerheid’. Je slaapt dus altijd goed. En wil je het matras toch liever een graadje harder of zachter, koeler of warmer? Geen probleem. Dan faciliteren we dat door alleen even de binnenkant te wisselen.” Aan het woord is Mark van de Laarschot, directeur van Hml Bedding. 

Duurzaamheid 

“Duurzaamheid staat hoog op de agenda. Uiteindelijk gaan we naar circulair. Naar materialen die recyclebaar zijn, dus na gebruik op een hoogwaardige manier kunnen worden ingezet voor hetzelfde (na bewerking uiteraard)”, aldus Van de Laarschot. “Eén van de keuzes nu, is dat we meubelstoffen gebruiken die van gerecyclede PET-flessen zijn. Dat doen we omdat die techniek er is. Het zijn prachtige kwalitatieve stoffen, dus waarom zou je die niet verwerken? Het is voor ons volstrekt normaal om hiervoor te kiezen. In onze ogen is duurzaamheid geen marketingtool maar een manier waarop je met spullen omgaat. Het lijkt een trend te worden terwijl het standaard zou moeten zijn.  

Wij mogen mooie dingen maken van de beste duurzame materialen die lang meegaan. Wij doen, op een nuchtere manier, de goede dingen zo dicht mogelijk bij huis, met mensen die liefde hebben voor hun vak. Duurzaamheid betekent voor ons kwaliteit en een lang leven. De klanten die we mogen bedienen snappen ook dat het geld kost en weten ook dat ze voor langere tijd een heel goed bed hebben.” 

Meer weten? Kijk dan op: https://www.hmlbedding.nl/ 

Leuk artikel?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Laat een reactie achter

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Gerelateerde Artikelen

Ontvang het laatste nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

En mis nooit meer een artikel.